2014. április 15., kedd

Rejtett találkozás...

Sziasztok!
Megint én (Kukorka) jelentkezem és egy elég érdekes sztorival, amit úgy kb. 5-10 perce mesélt nekem Ashley.
Jaj tényleg egy kis társadalmi közlemény és várjuk a jelentkezőket! :) Bárki aki 2014 április 15-én olyan 5, fél 6 tájékán épp egy körmösnél/ az előtt haladtak el kérem chat-ben vagy kommentben jelentkezzen.
Ugyanis a sztori nem más, hogy Ashley ül a helyszín (a körmös) előtt és meghallott két lány beszélgetni. Néhány szót hallott belőle először (Carter, Conor, Ally) aztán már mondatokat hallott. És Ashley drága civilben hallotta meg két olvasónkat megtárgyalni a történet eseményeit.
Szóval bárki, aki elhaladt egy körmös előtt és látott egy magában egy (halvány) vörös tincsekkel megáldott barna hajú röhögő lányt, és a blogunk olvasói, és éppen azt beszélték meg abban a minutumban, azok abban a szerencsében részesültek, hogy Ashley előtt haladtak el, aki titokban kihallgatta beszélgetésük egy részét.

Ehhez csak nekünk annyi a hozzá fűzni valónk, hogy legalább tudjuk olvasnak minket. És nagyon furcsa hallani így civilben, amikor senki nem számít rá, hogy egy olvasó épp a történetet meséli a barátnőjének az író előtt. (Persze nekem kevesebb esélyem, hogy ezeket meghallom, mert általában mindig zenét hallgatok.)
Ja és ha netalántán ez a két lány látta, hogy Ashley telefonál akkor éppen nekem mesélte a helyzetet. Én pedig arra buzdítottam, hogy rontson nekik azzal, hogy Kukorka üdvözli őket :D

Csak ennyit szerettem volna veletek megosztani, a következő  rész az pedig alkotási folyamatban van és igyekszünk hamar befejezni.

Puszi: ~Kukorka~ (és valahol a városban Ashley) xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése