2014. július 29., kedd

A másik fél 40. rész - A telefon

Konbanwa Minna!
Először is Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Sumimasen Onegai Yurushitekudasai :( Tudom hogy rengeteget késtem ezzel a résszel és nem is lett olyan hiper-szuper jó sőt kifejezetten unalmas lett de ezt még muszály volt tisztázni mielőtt tovább folytatnánk. Viszont innentől kezdve KÉT KOMMENT UTÁN RAKUNK FEL CSAK RÉSZT   persze továbbra is beleszámít a chat de ha 3 hónapig nem lesz meg a két komment 3 hónapig nem lesz rész. Ez főleg a mi érdekünket szolgálja azért örülnénk ha odafigyelnétek. Okés nem fosom tovább a szót itt az iromány:


Carter ( előző nap este ) :
Ahogy Conor kivonult a szobából a lapok után nyúltam és még egyszer szemügyre vettem a megsárgult lapokat. Kicsit gyűröttek voltak és a szöveg itt-ott megkopott de  azért valamennyire olvasható volt. Ahogy Charlotte Lane kézírását figyeltem nem láttam mást mint azokat a tipikus kacskaringós 1400-as évekbeli betűket. Azt hittem majd megint előtörnek belőlem az érzések mint amikor Amelia levelét olvastam de nem így volt. Semmit sem éreztem. Se kíváncsiságot, sem izgalmat sem félelmet, semmit. Az érzékeim eltompultak és bár tudni akartam mit írt Charlotte a naplójába és miért akarta Amelia hogy elolvassam, nem vitt rá a lélek hogy neki kezdjek. Tudtam hogy valami nem stimmel velem. Amelia leveléből és Scott hülye kis versikéjéből már gyaníthattam az egészet. De nem gondoltam…hogy ez lesz a vége. Hogy egy majd 700 éves átoknak leszek a részese. És ha eddig győzködhettem is magam hogy Scott csak szívatott és őrült, ma már nem tehettem meg ugyanezt. Legalább annyira őrültnek éreztem magam mint amennyire Scottot annak hittem. Csakhogy ez az őrület más volt. A zsigereimbe hatolt és úgy éreztem ha nem kapok rögtön friss levegőt megőrülök. Úgyhogy fogtam Charlotte napló bejegyzését és begyűrtem a zsebembe majd egy fekete dzsekit és két tőrt felkapva halkan az ajtóhoz somfordáltam és igyekeztem halkan kinyitni nehogy Conor meghallja. Persze a zár kattanását nem tudtam teljesen elnémítani de azért minden tőlem telhetőt megtettem. Abban a pillanatban mikor az ajtó kinyílt az az apró kis zaj mint bomba robbanás hasított a ház csendjébe és olyan kicsire húzván össze magam amennyire csak lehetett próbáltam beleolvadni az árnyak rengetegébe. Hátha úgy majd Conor nem vesz észre. De aztán füleltem egy picit és a földszintről meghallottam a zuhany halk csobogását és megkönnyebbülten fújtam ki azt a rengeteg levegőt amiről eddig azt sem tudtam hogy visszatartom. Gyorsan, még mielőtt Conor kijött volna a fürdőből becsaptam az ajtót, leslisszoltam az emeletről és a kulcsomat meg a tornacipőmet felkapva kirohantam a házból. Nem tudtam hová megyek és miért egyszerűen csak mentem. A tornacipőm még az udvaron magamra tornáztam és a dzsekim alól kihalászva a pulcsim kapucniját igyekeztem minél jobban eltűnni.  Eggyé válni az árnyakkal és megszűntetni a jelenlétemet minden ember és egyéb lény számára. De persze ez nem volt olyan egyszerű mikor én maga is élőnek éreztem magam. A sötétet érzékelve az ösztöneim felébredtek, a látásom kiélesedett és minden apróbb zaj megütötte a fülemet míg én magam hangtalanul haladta végig az utcákon. A léptem tudatomon kívül vált olyan halkká amennyire a súlyom engedte, és ez alkalommal meg sem próbáltam ez ellen bármit is tenni. Hagytam hogy a tetteim felett az ösztöneim vegyék át az irányítást. Nem tudtam miért tettem ezt egyszerűen csak tudtam hogy mennem kell. Halványan érzékeltem hogy az erdő felé vettem az irányt de ebben az állapotban az úti célom érdekelt a legkevésbé. Éreztem a vámpírok figyelő vérvörös tekintetét, hallottam a vérfarkasok éji kiáltásait és láttam a boszorkánymesterek csillogó varázsporait. Tudtam hogy az éjszaka több mindent rejt mint amit én láthatok, de mégsem tettem semmit hogy kiderítsem mik rejtőznek a fák árnyékában. Csak haladtam tovább előre egész addig míg a nyugtalanító érzés ami ide vezetett le nem csillapodott. Ám mikor az eltűnt megláttam egy alakot az árnyak közt és egy másik, sokkal nyugtalanítóbb érzés vette fel a helyét. Félelem és felismerés keveréke volt. A kezem rákulcsolódott a tőr markolatára és ösztönösen hátrálni kezdtem. Ám akkor az alak megfordult, szürke szemében vidámság és veszedelem csillant ahogy elmosolyodott. Lazán egy fának dőlt, keze a zsebében. Úgy nézett ki mint akit nem különösebben rémít meg a helyzet. De én már ismertem a testét. Minden mozzanatát, minden apró jelet. Úgyhogy már csak abból ahogy az állát megfeszítette és ahogy erőltetetten vette a levegőt rájöhettem hogy igen is ideges. De amikor megszólalt, a hangja egy kicsit sem remegett.
 - Hiányoztam, Angyalom?
Scott volt az.

Scott:
Fáradt voltam, nagyon fáradt. Két napja nem aludtam és úgy festett egy darabig még nem is kerülök ágyba. Először keressek egy vámpírt. Aztán etessem meg vele Mirát. Aztán vigyem az erdőbe. Aztán üssem ki Cartert, am megjegyzem nehezebbnek bizonyult mint hittem. Aztán sebezzem meg. Elég súlyosan hogy a halál szélére kerüljön de annyira azért ne hogy meg is haljon. Aztán vigyem úgy az erdőbe hogy lehetőleg megtalálják mielőtt ténylegesen meghal, de ne annyira hamar hogy még eszméleténél legyen. Aztán szabaduljak meg a jelektől amik hozzánk vezetnek, beleértve a kis boszorkánymestert. Az a lány hihetetlen tehetséges volt, csak épp rossz társaságba keveredett. Nem tudom hogy azért-e mert sajnáltam volna elpocsékolni a képességeit vagy mert olyan nagyon fiatal volt de végül képtelen voltam megölni. Vagy talán csak azért mert nem vagyok annyira kegyetlen hogy gyerekeket öldössek. Ki tudja, talán mégsem hasonlítok rá annyira mint hittem.  Még anno, mikor 12 éves voltam és azt mondta menjek és szedjem össze valahonnan a kiválasztottat gőzöm sem volt hogy csábítsam az Őrzőkhöz Conor Lane-t. De aztán viszonylag hamar rájöttem hogy az akkor alig 27 éves sráchoz a húgán keresztül vezet a legrövidebb út. Ezért megpróbálkoztam megfűzni Cartert, ami nem bizonyult túl nehéznek köszönhetően annak hogy a bátyja a világtól elzárva nevelte fel. De arra nem számítottam hogy tényleg meg is kedvelem. Már akkor elrabolhattam volna Cartert amikor Mirandát felfalattam a vérfarkasokkal, de helyette mellette maradtam és próbáltam megérteni őt. Komoly volt és mégis vicces, szomorú de a mosolya mégis szebben ragyogott mint bárki másé. Egyszerre volt normális lány és Védelmező. Felnőtt és gyerek. Őszinte és hazug. Én pedig sosem tudtam igazán kegyetlen lenni mellette. Aztán később az érzékeim eltompultak, a tetovált Ankh  keresztem nem égette tovább a bőrömet én pedig kezdtem olyan lenni mint ők. De mielőtt ez megtörténhetett volna, megparancsolta hogy vonuljak vissza és fedjem fel magam. Azóta nem láttam Cartert egész addig míg azt nem mondták tudjam meg hol van. Én pedig megöltem Collint és Magic Ville-be jöttem. Tudtam hogy eltelt 3 év. Tudtam hogy mind a ketten megváltoztunk. Az a srác, aki mellette voltam eltűnt és az lettem akit ő akart hogy legyek. De mikor megláttam a 15 éves Cartert nem tudtam megtenni amit kért tőlem. Nem tudtam megölni. És így most engem büntet. Bár lehet hogy lassan meghalok végkimerülésben és akkor megszűnik a szenvedés. Én már lassan azt sem bánnám. Az órámra nézve azt láttam hogy lassan fél 12 van. Ahhoz képest hogy azt mondta 10-kor találkozzunk nem iparkodott. Megforgattam a kezemben a fehér Blackberryt és egy nagyot sóhajtottam. Ő már csak ilyen. Ám ekkor nyílt az ajtó én pedig már nyúltam a tőrömért, amikor megláttam az ismerős hosszú szőke loboncot. Végre megjött. Ugyan úgy Védelmező felszerelésben volt mint én, a különbség annyi volt hogy a mi nyakunkban egy-egy a pokol felé mutató pentagramma lógott. Hosszú szőke haja egy árnyalattal sötétebb az enyémnél és így arany színben pompázott. A szeme viszont világosabb volt. Világosabb és ridegebb. Ha valaki a szemébe néz rögtön tudja hogy már ölt embert de nem fog addig élni hogy ezt a rendőrségnek is elmondhassa. Gyakran mondták hogy a külsőnk alapján akár ikrek is lehetnénk, noha a lány majd 16 évvel idősebb nálam. Talán a tapasztalat teszi. Talán 16 év múlva az én szemeim is így fognak kinézni. De most…Az én szememben még van élet és remény. Az övében már rég nincs. Az ő sorsa már évek óta az hogy elrohadjon a pokol tüzében. De ahelyett hogy iránta való gyűlöletem és félelmem nyilvánítottam volna ki csak ennyit mondtam:
 - Késtél.
- Bocs Scotty. – biggyesztette le az ajkát bűnbánóan – Tudod hogy elfoglalt vagyok.
- Azt hogy Aeronnal enyelegsz nem nevezném elfoglaltságnak. – mondtam ahogy levetettem magam a helyiségben található fekete kanapéra. Úgy éreztem mindjárt leragad a szemem de azért a düh apró szikrája ami az előbb gyulladt bennem önelégült mosolyát látva nem hagyta hogy befogjam. – Tisztában vagy vele hogy az a srác max 3 évvel idősebb nálam?
- Nem mintha rád tartozna mit csinálok. – mondta egyik szőke tincsét tekergetve. – Ami fontosabb…Ugye elhoztad?
- Itt van! – dobtam felé a telefont amivel eddig játszottam. – De még most sem értem minek kellett neked Jev Townsond mobilja.
- Mert te még fiatal vagy ahhoz hogy megértsd milyen mikor megtudod az igazságot valaki olyanról akit szeretsz. – motyogta ahogy előhalászta a saját telefonját is és bíbelődni kezdett. Erre a mondatra kiszaladt az álom a szememből és felültem.
- Te le akarod leplezni Cartert?
- Az Angyalra, dehogy is! Te teljesen hülyének nézel? – próbálta adni a dühödtet de a hangjából kicsendülő vidámság elárulta hogy igenis élvezi a zavarodottságomat. – Csak adok neki egy kis ízelítőt a hercegnője valódi kilétéről.
- Vagyis felfeded. – vontam le a szerintem igenis ésszerű következtetést. A szőke lány teátrálisan felsóhajtott és leengedte a telefonokat amíg nekem magyarázott. Ez a lány annyira egoista, gonosz, meggondolatlan, lenéző…
- Nem fog látszani a medál, a tetkó vagy a démonok sem más természetfeletti lények. Nem fedem fel Carter valódi kilétét! Csak megmutatom neki a kegyetlen változatát. Érted öcskös? - …és annyira a nővérem hogy az már fáj.
- De ez akkor is veszélyes, Katie. Jobban örülnék ha nem csinálnád ezt… - nem tudtam hogy beszélhetnék úgy a nővérem fejével hogy ő ne kapná le érte az enyém. És ha azt hiszitek hogy egy kicsit is érdekli hogy én vagyok az egyetlen élő rokona…Nagyot tévedtek.
- Csakhogy nem kértem a beleegyezésedet Scotty. – mondta. a hangja megkeményedett a tekintete vért kívánt. Mindkét kezem a magasba emelve jeleztem hogy megadom magam majd a kanapén hátra dőlve lehunytam a szemem és próbáltam egy kicsit aludni.
Arra ébredtem hogy valami kemény dolog a gyomorszájamba csapódik és csak némi fáziskéséssel döbbentem rá hogy Jev telefonja volt az.
 - Végeztem . – mondta Katie önelégült tekintettel, majd hosszú haját hátravetve elmasírozott. De mielőtt még kilépett volna az ajtón a válla felett odavetette.
- Mielőtt holnap este oda adnád ezt Carter Lane-nek jó lenne ha aludnál egy kicsit. Az kéne még hogy összeess itt nekem. – aztán elmosolyodott és ilyenkor úgy nézett ki mint bármelyik aggódó nővér – Jó éjt, Scotty.
Miután kiment az első dolgom az volt hogy feloldjam Jev telefonját és megnézzem miket töltött rá. Volt rajta pár videó ahol Carter íjászkodott vagy a sebeit kötözte be. Volt egy amin az egyik társa karját vágta le mielőtt egy méreg elterjedhetett volna a testében és meghal. Azt azonnal kitöröltem. Aztán voltak képek Carterről kardal a kezében, kést dobálva, régi poros könyvekkel, más, állig felfegyverkezett gyerekekkel. De még szabadkezes harc közben is. Carter mindegyiken 13-14 éves lehetett. Volt egy pár amit én készítettem terepgyakorlat közben meg ilyenek, de voltak olyanok is amiket még életemben nem láttam. Aztán volt ott egy ami még akkor készült amikor ott voltam. De nem én csináltam. Rajta voltam a képen. És Carter is. Csókolóztunk. Miután rányomtam a törlés gombra csak egy mondat zakatolt a fejemben ahogy a nővérem után néztem: Hülye ribanc.

Carter:
Éreztem ahogy a pulzusom felgyorsul és a szememmel ösztönösen menekülési útvonal után kutattam ha netán rám támadna. De útvonal helyett valami egész máson akadta meg a szemem. Scott kezében füstölgött valami fehér anyagdarab és rögtön eszembe jutott a szanaszét szakadt felsőm amikor megtaláltak. Az fehér volt. És pár jókora darab szakadás volt rajta. Gyorsan átpörgettem az agyamban az összes varázslat és mágia tankönyvet amit valaha elém tettek és rögtön meg is volt hogy mit csinált. Fordított nyomkeresést alkalmazott, ami arra késztette az alanyt akinek a cuccát boszorkányporban elégették hogy keresse meg azt aki a kezében tartotta. Ez sok mindent megmagyaráz. Azt hogy hirtelen elborult az agyam és nem tudtam egy helyben maradni…Azt a késztetést hogy nagyon figyeljek a környezetemre.  De álmomban sem gondoltam volna hogy Scottal találom szemben magam.
 - Oh, igaz is. Nem tudsz beszélni. – mondta ahogy hagyta az anyagdarabot kiesni a kezéből, majd gyorsan fekete farmerjába törölte a tenyerét és ellökve magát a fától kettőt lépett előre, mire én automatikusan kettőt léptem hátra.
- Nem kell ám félned, Angyalom. Ma nem azért vagyok itt hogy ártsak neked vagy a fiúdnak. – bármennyire is feszült és kényes volt a helyzet nem bírtam megállni hogy ne forgassam meg a szemem a hangjában csengő gúnytól amikor Jevet a fiúmnak nevezte. Kedvem lett volna egyszerűen oda sétálni Scotthoz és lekeverni neki egy baráti taslit. Valahogy úgy mint régen. Csak erősebben. Ötször. Egy székkel. Ami vasból van. De inkább tartottam kettőnk között a 3 méter távolságot amíg biztos nem vagyok benne hogy békés szándékkal jött. Mikor meglátta kétkedő pillantásom Scott felsóhajtott és a zsebébe nyúlt mire a szorításom automatikus an erősödött a tőrön. De amennyire meg tudtam állapítani nem fegyvert vett elő. Csak egy fehér telefon. És most felém nyújtotta, de mikro látta hogy nem szándékozok érte menni ő is megforgatta a szemét és felém hajította a telefont én pedig reflex szerűen elkaptam. De mivel csak egy átlagos telefonnak tűnt kérdő tekintettel fordultam Scott felé aki úgy tűnt ezúttal nem az ellenségem hanem…nem is tudom minek nevezzem…Egyszerűen csak Scott volt.
- Jevé nem? Gondoltam még kellhet neki. – és amikor jobban megnéztem a fehér készüléket tényleg felismertem benne Jev telefonját amit még én ejtettem el az erőben. De erősen kételkedtem abban hogy csak azért keresett fel. Még egy fél lépést hátrálva furán méregettem Scottot. Nem hittem hogy csak azért varázslatot alkalmazott volna hogy ide adjon egy rohadt telefont.  Scott a tekintetemet látva idegesen csapott a farmerjába és egy tőrt halászott ki a csizmájából.
- Megértem ha nem bízol bennem Carter, de már megmondtam. Nem azért jöttem hogy bántsalak. – majd kísértetiesen hasonló mozdulattal felém hajította mint az előbb a telefont. Én pedig kísértetiesen hasonló mozdulattal kaptam el mint az előbb. Attól a kivételtől eltekintve hogy ezt abban a pillanatban amint a markolat a tenyeremhez ért el is dobtam.  Ugyanis megégetett.
- Huppsz. – mondta Scott szemöldökét bűnbánóan ráncolva. – Elfelejtettem hogy nem bírod a pentagramma érintését, Angyalom.
Rezzenés nélkül meredtem rá. Biztos voltam benne hogy direkt csinálta. A hülye szadista ( ez azért poén mert pont Mr. Sadistic Night-ot hallgatok miközben ezt írom…-Ashley ).  De aztán csak megforgatom a szemem. Régen is mindig ezt csinálta. Apró trükkökkel szívatott majd úgy tett mintha nem direkt csinálta volna. Erre az apró gondolatfoszlányra apró mosoly ül ki az arcomra de mikor Scott élesen beszívja a levegőt az arcomat tanulmányozva ez a kis futó mosoly rögtön el is tűnik. Scott egy kicsit, alig láthatóan megrázza a fejét, szemét lesüti és azt mondja:
 - Azt hiszem jobb ha most mész. Conor biztos aggódik. – egy percre úgy éreztem mintha zavarban lenne de mikor ismét rám emelte a tekintetét eltűnt az a Scott aki eddig előttem állt és felváltotta a helyét az a veszélyes alak aki elől éveken keresztül menekültem.  – Ki tudja? Talán legközelebb olyan helyen futunk össze ahol nem is számítasz rám.
Ezen egy kicsit elgondolkodtam. Fenyegetésnek kéne vennem? Számítsak arra hogy amikor este beállok a zuhany alá ott fog várni rám? De úgy döntöttem nincs értelme ezen agyalni. Jobb ha egyszerűen csak hallgatok rá. Ha Scott akar valamit előbb vagy utóbb úgyis eléri. És én nem tehetek ellene semmit. Így hát jobb ha csak beletörődöm és várok. 
 - Köszönöm. – formáztam a számmal Scott felé akinek erre csak féloldalas mosoly ült ki az arcára és intett egyet. Én pedig félig futva, félig sétálva elindultam haza felé. A Scottal való találkozás felébresztett. Rájöttem hogy semmi értelme itthon ülnöm és várnom hátha visszajön a hangom, miközben lehet hogy soha nem is fog. Ezért felébresztettem Conort, akinek hála az angyalnak nem tűnt fel hogy elmentem és időközben bealudt. És közöltem vele hogy holnap szándékomban áll visszamenni a suliba. Aztán párnám alatt Jev telefonjával és Charlotte naplójának oldalaival, elaludtam.

<<40. rész(part1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése