2014. május 12., hétfő

5 perces Kukorka

Sziasztoook!
Még nem résszel jelentkezünk (nem tudom mit írjak :o :''c HELP!), de ezt úgy gondoltam megosztom veletek, hogy valamit rólunk is tudjatok.
Szóval a sztorim az, hogy Ashleyvel vagyunk ma tesin. És ilyen országos felméréseket kellett csinálni, jelen esetben felülés. Azt mondták, hogy a mi korunkban 102 (Sasu2-szászkettő) az, amit teljesítenünk kell 3 perc alatt. Kukorka 53-nál, Ashley 57-nél adta fel.
Utána odamentünk bediktálni a tanárnak az eredményeket. Ott állt barátnőnk és ahogy nézte a felmérő lapot, megszólalt.
- Jé a 9 éveseknél 53-at kell csinálni 3 perc alatt! - mondja barátnőm.
- Neked Kukorka (persze, hogy nem fogom leírni a nevemet, bár páran tudják már) mennyi lett? - kérdezte a tanár.
- 53. - erre barátnőm elkezdett szabadkozni, de mind ott nevettünk. De mondhatom növelte az önbizalmamat és az elszántságomat, hogy lehetek 3-as tesiből év végén.
Azt még hozzá teszem, hogy az 53 a minimum a 9 éveseknél és nekik 91 a maximum. -.-" Szóval csak gratulálni tudok magamnak és megtapsolni magam és elképzelni hogy még 1000-ren tapsolnak.
Annyi biztat egyedül, hogy Ashley is 60 alatt maradt. :D

Na, mindegy csak ennyit akartam, ha jól számolom akkor ez így kb. 5 perc volt elolvasni, ha nem akkor kérem a stopper eredményeket :). Remélem jól szórakoztatok és jót nevettetek rajtam és azon, hogy Kukorka gimisként a 9 évesek tesi felmérések alapján a legalját érte el. Komolyan mondom tuti valami orosz gyerekekkel csinálták ezeket, aki fittek mint a nyári zsíros kenyér! ................. Ezt komolyan én írtam? Okéééééééé! Szóval remélem színt vittem az életetekbe ezen a borús napon!

Ui.: Amint kitalálom mi legyen a következő részben, akkor ráveszem Ashleyt is és akkor írunk és lesz rész is. :) Most már befejeztem a szófosást!

Bye ~Kukorka~ xoxo

2 megjegyzés:

  1. kikérem magamnak én azért hagytam abba mert nem volt kedvem folytatni amúgy bírtam volna még nem tudom feltűnt e de én beálltam a második csoporthoz is mert unatkoztam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, nem tűnt fel... de a fekvőtámaszt azt egyikünk se tudtaXP

      Törlés