2014. június 15., vasárnap

Helyzet jelentés

Sziasztoook!

Szóval fenn állóban van egy olyan probléma, amit "részhiány"-nak neveztem el. Ez már több mint egy hete tart (lassan 2 hete). Igaz itt a nyár, vége a sulinak, biztos van bőven időnk írni.... deeeeeee nem.
Ashleynél család látogatás van és ő ezért nem tud írni, nekem meg amúgy se lenne mit írnom az elkövetkezendő részekbe, mert 1 az amit én írtam nem most jön, mert 2 rengeteg programom van beszervezve.
Hibáztassatok engem (ahogy Ashley is teszi -.-), mert amikor volt ihlete akkor félbeszakítottam, azóta meg nem hajlandó írni. Szóval részben az én hibám, hogy nincs rész.
Kérünk titeket, hogy legyetek türelmesek, és igyekszünk ahogy csak tudunk részt hozni.

Gomme a késésért és arigato a türelemért!

~Kukorka~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése