2013. szeptember 20., péntek

18. Sonny (2/3. rész )

Na halihó!
Újra itt vagyunk ezúttal befejezőleg Carter szemszögéből. Már csak drága Kukorkánal kell megírnia a részt Jev szemszögéből és kezdődhet a Karnevál ha minden igaz :D Na jóóóó olvasást és bocsesz a késésért: Ashley és Kukorka



Carter:
Talán én vagyok a hülye hogy ilyen nyilvánvaló címen keresek személyes infókat a bátyámról. Conor ennél azért eszesebb. És mégis...egy hangyányi keserűséget érzek, mikor meglátom a képernyőn a "nincs találat" szavakat. De ennyivel nem adom fel. Ha már sikerült rávennem magam, hogy nyomozzak, a bátyám után nem fogok megtántorodni. Úgyhogy a következő, amit beütök az Allison név. Az idő túl lassan telik miközben Conor gépe átnézi a mappákat. És bár biztos vagyok benne hogy nem talál majd semmit a gép 3 fájlt is jelez. Az első a személy nyilvántartó program ami kihozta a világ összes Allisonját. A másik a Magic Ville-i Internàtus feje Allison Belcourt mappája volt. A harmadik? Nos az felkeltette az érdeklődésemet. A címe ez volt: ANY. Biztos hogy valaminek a rövidítése volt. Pár másodpercig nézegettem a címet aztán tiszta erőből homlokon vágtam magamat amiért ilyen hülye voltam. Aztán persze felszisszentem a fájdalomtól és a fejemet simogatva próbáltam megnyitni a mappát. ANY. Allisonal Nem Yorkban. Hisz Ally New Yorkból jött. Tehát megvan a kapcsolat. De a mappa természetesen zárolva volt. De mint minden valamire való Védelmező erre is fel voltam készülve. Volt nálam egy chip ami valamiféle vírust tölt a gépre amitől a zárolt fájlok is láthatóvá válnak egészen addig amíg ki nem húzom a chip-et. Úgyhogy fogtam magam megkerestem Conor gépén az USB bemenetet és beledugtam a vírust. Ahogy a képernyőre fordítottam a figyelmemet úrrá lett rajtam a bűntudat. Nem szabadna Conor magánéletében turkálnom. Elvégre bármit is teszek, bármit mondok vagy bárhogy titkolózom…Conor sosem turkált az én cuccaim között. Mindig tiszteletben tartotta a magánszférámat. Mindig volt egy pont ahol Conor kijelentette hogy ne tovább és makacsul ragaszkodott ehhez az elvéhez. Amiért tiszteltem és cserébe sosem piszkáltam őt én sem. A bűntudat olyan erővel söpört végig rajtam hogy ha nem ülök simán ledönt a lábamról. Nem. Ezt nem tehetem meg  Conorral. Nem tehetem ezt a bátyámmal aki felnevelt és mindig vigyázott rám. Ezért volt az hogy mikor a gép kiírta hogy a vírus feltöltődött és a fájlok elérhetőek egyszerűen csak kirántottam a chip-et a bátyám gépéből, bezártam a mappát és kissé nagyobb hévvel a kelleténél lebasztam a laptop tetejét. Azzal a határozott szándékkal pattantam fel hogy nem matatok többet Conor holmija között és igyekszem túltenni magamat az egész „Ally-Sonny ügyön”. De persze ekkora szerencsétlen is csak én lehettem. Ugyanis ahogy nagy dirrel-dúrral felpattantam az ágyról és igyekeztem minél méltóságteljesen távozni a lábam beleakadt Conor egyik a földre hajított ingébe és miközben kétségbeesetten kapálóztam valami kapaszkodó után az éjjeli szekrény egyik fiókját is sikerült kirántanom és jó fejbe vernem magam vele mire a fiók egész tartalma rám borult. Olyan cifrán káromkodtam hogy önkéntelenül is eszembe jutott hogy talán több időt töltök Hays-el a kelleténél. Erről meg persze az jutott eszembe hogy ma éjjel még meg kell látogatnom az Internátusban. Na hurrá. Ahogy a fejemet dörzsölgetve feltápászkodtam és töretlenül az Angyalunkat szidtam elkezdtem visszadobálni Conor éjjeliszekrény-fiókjának tartalmát a helyére amiből egy-két tőr ha kicsit szerencsétlenebbül esem felnyársal. Sorolom a tartalmat: tőr, kés, tőr, könyv, rágó, kulcs, dezodor, papírok, egy félig megevett hamburger (???) és egy alsógatya (???). Undorodva dobáltam vissza a felsoroltak közül az utolsó két dolgot a bátyám fiókjába mikor a kezembe akadt valami. Egy fénykép. Csak a papír hátulját láttam de a bátyám pechére az írást (bármilyen ronda volt is) el tudtam olvasni. „Hogy emlékezz rá ki vagy. Örökké:Ally” Ez volt ráírva. Nem tudtam semmit mást csinálni a pislogáson kívül. Ha most megfordítom a képet megszegem az előbbi elhatározásomat. De ha nem…hát akkor nem történik semmi de az már nem én lennék. Így egy vállvonogatás kíséretében megfordítottam a képet és minő meglepetés a bátyámat meg Ally-t láttam meg rajta. Mindketten nagyon fiatalok voltak. Ally olyan 17-18 éves lehetett Conor pedig olyan 26-27. A háttér egy egyszerű fehér fal volt és a képről sem derült ki sok minden.  Ally és Conor mosolyogva álltak egymás mellett és egyikük sem a kamerába hanem egymás arcát nézték. De nem értek egymáshoz és nem hatoltak be egymás intimszférájába. Ráadásul az arckifejezésükből is csak egy érzelmet lehetett kiolvasni. Örömöt. Boldogságot. Gondtalanságot ( JÓ TUDOM HOGY EGY ÉRZELMET ÍRTAM DE EZT A 3-AT ÉN EGY KALAP ALÁ VESZEM – ASHLEY  - caps lock ( nincs kedvem megint leírni)). Boldogok voltak és csak a pillanatnak éltek. De ettől nem lettem okosabb. Csak annyival hogy Conor és Ally biztosan ismerték egymást. Gyorsan visszatoltam a fiókot a helyére, a képet egész egyszerűen csak zsebre vágtam a képet és kiviharzottam a bátyám szobájából. Conor nem sokkal később meg is érkezett de engem akkor már a kanapén fekve talált meg ahogy olvastam asszem talán a szép reményeket vagy a büszkeség és balítéletet. Jó lenne emlékezni de az olvasás most valahogy nem kötött le. Folyton a képen járt az agyam és elhatároztam hogy amint alkalmam nyílik rá megmutatom Jevnek és megkérem hogy kicsit talán ő is nézzen körül. De aztán pittyogni kezdett a mobilom és a kép is rögtön kiment a fejemből. Az SMS-t Kelley küldte és csak annyit mondott benne hogy vegyek fürdőruhát holnap a Karneválra és hogy a tó előtt találkozunk reggel 10-kor. Ajjajj. De persze ezen sem jutott időm sokáig agyalni mivel már rohantam is az Internátusba. Miután két és fél óráig hallgattam ahogy Hays a húgát szidja hogy „ő mindig mindent elcsesz” és hogy „olyan mint egy árnyék, sose szakad le rólam” végre sikerült hajnali 1 körül ágyba bújnom. De elaludni még egy jó ideig nem tudtam. Többek közt a kép miatt amit a párnám alatt titokban szorongattam. Másrészt azért mert nem tudtam kiverni a fejemből: HOLNAP VAN A MAGIC VILLE KARNEVÁL!

<<18. rész(part1)

2 megjegyzés:

  1. Iiiij! Nagyon jó lett! Már most kíváncsi vagyok a következőre!

    Ui.: Ashley, küldtem üzit google+ -on:)

    VálaszTörlés
  2. Hát Vacak akkor már ketten vagyunk :/ Igen most már láttam én is sorry de kettőnk közül Kukorka a netes zseni engem utálnak a műszaki dolgok :P

    VálaszTörlés