2013. október 26., szombat

Bocsesz!

Sziasztok!
Na most akkor, tudom hogy régen volt rész és főleg az én hibámból és szegény Kukorka már nem győzi felhívni rá a figyelmemet de most nem nagyon tudok írni. Kérdés hogy miért?! Mindjárt el is mondom: Eddig arra fogtam hogy nincs rá időm illetve hogy nem hagynak írni a barátaim ( ami amúgy igaz is! Ronie, Ren screw you! -.- ) de igazából csak kifogásokat kerestem! Az igazi ok amiért nem írok az az hogy nem akarok! Tudom ez most lázadón meg elég önellentmondásosan hangzik de mindjárt kifejtem! A lényeg annyi hogy én nem egy 15 éves lány szerelmi életének taglalásával kapcsolatos blogba kezdtem bele ezért kissé nehezemre esik ez a Magic Ville Karneválos cucc de jól tudom hogy ilyen is kell sőt, eleve az én ötletem volt. De egy kicsit akkor is nehezemre esik leírni! Na mindegy ha lesz annyi lélekerőm akkor összeszedem magam és leülök megírni de egyelőre még nem nagyon megy. Előre illetve utólag is sorry mindenkitől aki már nagyon várja a kövi részt majd igyekszem! Az már megvan mi lesz benne csak le is kéne írni :/ ( nem megy ez nekem! Megígértem hogy a kövi részekben Carter átlagosnak fog tűnni de wáááá én valami véreset akarok! Hehe én a kis vámpír :P ) Na jó kezdek bedilizni és csak a billentyűmet koptatom! A lényeg a cím:bocsi mindenkitől!
Puszi: Ashley

3 megjegyzés:

  1. Sajnálattal hallom/olvasom, Ashley! Viszont én azt hittem, meghaltál és azért! :D

    VálaszTörlés
  2. Meg is haltam viszont meglepődnétek a pokolban milyen erős wifi van :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam is Kukorkának, hogy akkor miért hívják pokolnak?

      Törlés