2013. december 11., szerda

Error! :P

Nah sziasztok!
Kivételes alkalmak egyike, amikor én is jelentkezem (az az Kukorka).
Szóval ugye mindjárt itt a karácsony és ugye bennem is felmerült mit kérjek, és csodák csodájára kaptam egy új gépet. De hát nem ez a lényeg. Hanem az, hogy a gépem engem nem nagyon kedvelt meg első találkozásnál és mindent csinál amit kellene csak azt nem amit én szeretnék. Rövidebben, átmásoltam a dolgaimat és persze a történeteimet is, de az volt a baj, hogy nem volt Word miben megnyitni és azóta sincs.
Amióta haza értem azt telepítem, de semmi sem kezdődött el. Már vagy 6-szor újra kezdtem a telepítést és vagy 2 óráig vártam, de utána meg feladtam, és amikor lenne időm is akkor nem tudok részt hozni, mert utána angol meg biosz dogát írok aztán pénteken lesz a szalagavató is... szóval max szombat reggel hajnalban lesz időm alkotni valamit.
Tehát bocsánat mindenkinek aki várja a részt és annak is, aki nem várja. :) Igyekszem betanítani a gépem, szóval majd jövök! ;)
Puszi: xoxo Kukorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése