2014. január 5., vasárnap

2 KOMMENT 1 RÉSZ

Hali!
Most kivételesen én adok életjelet. És mivel drága barátnőmnek ( Hali Brigi ) csak 3x mondtam el és még így sem képes megjegyezni úgy döntöttem írok róla egy bejegyzést is. Nem, nem fejeztük be a blogot, szándékunkban áll új részeket hozni de vagy 2 résszel ezelőtt bevezettük azt hogy 2 kommentenként hozunk nektek új részeket, úgyhogy megkérnék mindenkit hogyha akarjátok még olvasni ezt a blogot írjatok kommenteket az adott rész alá ( jelen esetben ez a bejegyzés ) és másnapra hozzuk a részt. Wakarimasu ka ( csak mert Ashley jelenleg nagy anime fan és ragad rá egy kis japán innen-onnan xDDD )? Na köszi, puszi sziasztok:
Ashley és Kukorka

2 megjegyzés:

  1. először is rövid a memóriám nem jegyzek meg túl sok mindent
    másodszor remlem hamar meg lesz a két komment mert én már ideőrülök a várakozástól.

    VálaszTörlés
  2. Itt az én kommentem is! Kettő! Jipííííííí! Legalább tudok mit olvasni, ha majd unatkozom :) Mert ugye lesz (?)
    Persze, hogy lesz!

    VálaszTörlés