2014. január 28., kedd

Ashley a számítógép analfabéta megint el*aszta

Hello!
Na most akkor, számítsatok rám nem jellemző csúnya beszédre, szitkozódásra és anyázásra mert Ashleynek rohadtul elege van és úgy gondolja megosztja veletek is miét lesz az a vége a Guardiannek hogy Ashley öngyilkos lesz és viszi magával a fél szereplőgárdát. Szóval gyerekek! Ashley várta a következő részt ezért úgy gondolta elkezdi írni. És egész nap csak kutatott és jegyzetelt és írt és olyan véres-beles dolgokat hogy majdnem kiokádta a belét de utánanézett mert azt akarta hogy ez a rész hiteles és jó legyen. El is kezdett írni fasza volt minden ( egyébként 4-5 oldal lett volna csak az ÉN  részem a Kukorkáé nélkül ) beleírta dolgokat amiket talált és ez volt az első olyan rész amivel tényleg elégedett volt. Erre valami szart kiír a word Ashley reflexszerűen rémegy a "nem"-re. Erre a word bezár mentés nélkül és Ashley 1 heti szenvedése mintha soha nem is létezett volna. Na már most, felhívtuk 2 azaz 2 informatikus ismerősünket beszéltem Kukorkával és már Mikulással is beszéltem de még az sem volt képes egy elbaszott jobb klikket sem csinálni. Igen tudom hogy én absztam el de nem igaz hogy csesszétek meg hogy 1 hét kemény keresgélés szerkesztés írogatás és szenvedés egy 1 elbaszott telefonbeszélgetés maradt meg abból amit írtam!!!!! Értetek? Negyed oldal sincs a jó kurva életbe 5 oldalból! És úgy döntöttem elszarom az egészet nem emlékszem semmire abból aminek utánanéztem és leírtam úgyhogy leszarom és nem írom újra. Mert ha a wordnek úgy tartja kedve még azt is kitörli meg az egész guardiant meg mindent amit Ashley valaha írt! Na ezért van az hogy Ashleynek kibaszottul elege van a rihadt modern világból és vesz magának egy elbaszott írógépet! Az legalább nem írja ki hogy " mentés sikertelen" vagy faszom tudja! Úgyhohy Ashley most egy darabig nem hajlandó írni mert a word-re sem hajlandó ránézni anélkül hogy idegbajt kapna. Csak hogy tudjátok Ashleyt ugyan nehéz felidegesíteni de az Ashley mögött rejtőzködő valódi én ( akinek nem fogom elmondani a nevét ) cseszettül hirtelen haragú és ha felbasszák az agyát akkor rohadt agresszív. Ezért lesz Ashley öngyilkos de csak miután kinyírt a Microsoft összes elbaszott munkását.
 The End
Dögöljön meg az egész világ hangulatban: Ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése