2014. március 8., szombat

DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍJ ^-^

Vuhúúúúúúúú! ^-^
Most én jelentkezem (ha valaki nem tudná, Kukorka vok ) és sajna még mindig nem résszel, de kedves Vacaktól kaptunk egy díjat! Hatalmas köszönet neki, és mind nektek az olvasóinknak. Nekünk ez adja a löketet, az íráshoz és a történet folytatásához.
De a díjra visszatérve:

1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (ez már meg volt korábban, de én nem kényszerítek senkit erre)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (amelyik blogodra kaptad a díjat, annak minden írójára vonatkozik) (na én erre sem vetemednék, hogy ezt tegyem az emberekkel)
3. Ne küld vissza neki a díjat!
4. Válaszolj 5 kérdésre! (amelyik blogodra kaptad a díjat, annak minden írójára vonatkozik)
5. Írj magadról 5 dolgot + tegyél fel 5 kérdést! (amelyik blogodra kaptad a díjat, annak minden írójára vonatkozik)
6. Majd küld tovább minimum 5 embernek! (ha magadtól nem ismersz annyi blogot, aminek küldhetnéd látogass meg egy-két FB csoportot)
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
8. Mielőtt kirakod a díj képét, tüntesd fel ezt a kis szöveget: A neve közösség díj, ami egyben  a legjobb írót is illeti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a tovább adáshoz! :)
10. Ha egyszer visszakapod a díjat már ne küld vissza. (akkor egy örök körforgás lenne)
11. Kötelességed a teljes szabályzatot tovább küldeni, kivétel nélkül.

Magunkról:

Ashey:

1. Újabban nagyon rá vagyok kattanva erre az anime témára.
2. Egyszer  még vagy 5 éve elhatároztam, hogy megszámolom a hajszálaimat... azóta sem értem a végére.
3. Utálom a csokit, meg a csokis dolgokat. Nem tudom miért, egyszerűen nem bírom azt az izét.
4. Minden filmnek, sorozatnak, animénak meg akarom tanulni a betét dalát gitáron, amit épp nézek. Na persze a lelkesedés addig tart csak, amíg el nem kezdek valami mást (bár a Fairy Tail theme-et megtanultam)
5. Mikor kicsi (tényleg nagyon kicsi 1-2 éves) voltam zöld szemem volt, megint olyat akarok.


Kukorka:

1. Imádok rajzolni, főleg mangákat, mert az nagyon megy nekem.
2. Drága Vacakkal tervezünk írni egy könyvet a növények és a kavicsok érdekében, hogy többen figyeljenek odarájuk.
3. Lila hajat akarok, de csak tincseim lehetnek. :/
4. Hatalmas Black Veil Brides rajongó vagyok, és mindent imádok, ami Andy Biersack! <3
5. El akarok menni a Volt fesztiválra Thrity Seconds To Mars koncertre.

Válaszok:

1. Ha valaki, akit ismersz, azt mondaná, hogy rossz az, amit csinálsz miképp reagálnál rá?

Ashley: Azt, hogy tudom és remélem eljön meglátogatni a börtönbe. :P

Kukorka: Elüvölteném magam: I AM BULLETPROOF!!

2.Mitől érzed azt, hogy fejlődnöd kell valamiben?

Ashley: Ha valamiben nem vagyok elégedett magammal, vagy ha éppen beleadok mindent és mégsem vagyok valamiben olyan jó, mint az szerintem tőlem elvárható lenne.

Kukorka: Amikor látom, hogy másoknak milyen egyszerűen megy és milyen jól. De ennek általában az a vége, hogy szomorú leszek és haza fele üvöltözöm a zenéim dalszövegét.

3. Kedvenc természetfölötti lény?

Ashley: Fúúúúúh, ööööö imádom a vámpírokat, a bukott angyalokat és a nephilimeket, de ha választanom kéne akkor a mágusok, varázslók és a boszorkánymesterek a kedvenceim.

Kukorka: Mindenki azt mondja, hogy boszorkány mester vagyok, de ha mindenképp választanom kellene fél démon lennék. 

4. Mi a mottód?

Ahsley: Hogy képes légy mindig önmagad lenni, a lelked mélyére kell nézned és elfogadni, amit látsz.

Kukorka: Ha lezuhansz, csak csukd be a szemed, egy pillanat lesz és már meg is haltál! (kicsit morbid gyerek vagyok, és mégis Ashleyt hiszi mindenki annak)

5. Melyik a kedvenc blogod?

Ashley: Újabban nem olvasok blogokat még azokat is abbahagytam, amiket szerettem (például Robotok vs. Emberek) egyszerűen semmire sincs időm, de egyszer majd le fogok ülni és egy maratont tartani, míg elolvasom azokat, amiket eddig nem tudtam... kérdezz akkor.

Kukorka: Húúúú. A leglehetetlenebb kérdést kaptam... Nincs kedvencem, mert mindegyik amit olvasok, azt imádom. Talán most épp a Vörös Holdat szeretem a legjobban, mert nem bírok várni a második részért. :)

Kérdéseink:

1. Ha találkoznál a blogod egyik szereplőjével, hogy reagálnál, vagy mit mondanál?
2. Melyik a kedvenc énekesed/bandád?
3. Mit gondolsz az egyszarvúkról? ^-^
4. Ha egy fiú beállítana hozzád azzal a szöveggel, hogy ő a férjed, mit tennél?
5. Melyik könyvet/blogot olvastad utoljára?

Küldjük:

1. Titának, mert egyszerűen imádom a történetét - Vörös Hold
2. Mandarinnak és Cukorkának, mert én is szeretnék egy olyan osztályba kerülni, mint aminek az életét ők leírják - Egy lány és a deszkája
3. Yesanának mert... mert démonok és kész :) - BlackWing 2. - Veszedelmes Kísértés
4. Greenfield-es csipet csapatnak, mert imádom, amit csinálnak - Greenfield High School
5... bocsánat, de ez a hely még kéreti magát :/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése