2015. június 28., vasárnap

Random helyzetjelentés

A pillanat amikor van egy baromi hosszú kimaradt jeleneted de nem teheted fel, mert még nincs meg a rész. Gratulálok Kukorka!

Nos sziasztok!

Hivatalosan is nyár van (eddig is az volt lol). Őszintén nincsen semmi különösebb cél amiért gondoltam hogy guardiönre, csak kedvem volt írni nektek. Hiszitek sem vagy sem a nyaram eddigi része abból állt, hogy könyvekért rohangáltam, batmant néztem, Mark Hamill kedvencelte a tweetem (még most se tudom elhinni *----*) és írtam.
Nos nem úgy ahogy eddig tettem (ami fura is), hogy mindegyik történetembe írtam egy kicsit, amelyikhez épp ihlet jött. Most csak egy dologra koncentráltam. Még pedig a regényemre.

Futólag említettem már, hogy vannak más történeteim is - amik nincsenek a neten - de soha nem is mondtam mihez kezdek velük. Lehet hogy nem is érdekel titeket.
De szeretném kiadni őket. És most a fő a befutó művemmel foglalkozok (nagyon epic neve van... oké csak a sorozat neve van meg, külön a könyveké nincs... :C FAIL), ami egy trilógia lesz.
Eddig jól haladok, ha sikerül még betudom fejezni az első könyvet mielőtt elutaznék. És hát kiakarom adatni. (Meg persze befejezni a másik kettőt is.)
Ki kellett adnom magamból mert hát nem sokan tudnak róla.

Szóval a cél a nyárra az hogy befejezzem (lényegében ezért sincs rész), és hogy szeptember kezdetét vegye a kiadási procedúra. Már lassan 2 éve dolgozom rajta szóval félek meg izgulok is nagyon, mi lesz ha valóban el is jutok odáig és nem csak fantáziálgatok róla.

Csak ezt szerettem volna megosztani veletek, mert ha megjelenik a könyv akkor valószínűleg bloggeren eltűnik az eddigi identitásom és vagyok akinek születtem. És a Kukorka már véglegesen becenév marad...

Hú még ebbe se gondoltam bele. Furi.

Lényegében csak ennyit szerettem volna megosztani veletek, hogy eddig mit csináltam, és végülis a főbb ok, hogy miért van ez a szünet most a blogon. De higgyétek tervezek visszajönni és ha olyan kedvem fogok írni részeket és lehet ki is teszem a nyár alatt. :)

Akkor kellemes nyarat, és sziasztok! :D xoxo - Kukorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése