2013. augusztus 2., péntek

Kukorka elutazott

Hahlihó!
Sajnos rossz hírt kell közöljek mindannyiótokkal! Kukorka drága ismét elutazott Neverland közeléből Neverland-től nagyon messzire. Near the tengerpart :/ Úgyhogy úgy fest egy hétig megint nem lesz rész de azért majd igyekszünk összehozni valamit mire végre úgy dönt letelepszik egy helyen. Szóval két lehetőség van. Hozok nektek egy visszaemlékezést Carter/Scott/Hayley/Emma/Jared/Eugeen/Conor szemszögéből vagy megvárjátok Kukorkát hogy hozzuk a közetkező részt. Komiba várom mit szeretnétek. És ha a visszaemlékezést akkor kinek a szemszögéből?
Puszi: Ashley

6 megjegyzés:

  1. Az első gondolatom az volt, hogy: Már megint?:((
    De ha már itt tartunk, én nem tudok ellenállni egy ilyen ajánlatnak:)
    Szívesen olvasnék ismét Conor szemszögéből, mert az nagyon jól meg lett írva. Esetleg Carter vagy Scott, de leginkább Conor:)

    PS.: Várom vissza Kukorkát:))

    VálaszTörlés
  2. erre annyi a válaszom hogy én is :/ és ha Kukorkának mehetnékje van akkor így is úgy is megy szóval...

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, hogy elrángattak nyaralni, és írtam én is, de az Vacaknak meglepi Ashleynek meg meg próbálom bemásolni a füzetből, amiket írtam ;D 1 hét múlva up all nightba nyomom majd, puszi xoxo
    by: Kukorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj te szegény mit össze kell szenvedned görögországban :)

      Törlés
    2. De Kukorkám az még egy kicsit odébb van amit nekem elküldtél nem?

      Törlés